Google moja firma
Widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania to warunek konieczny dla każdego biznesu ukierunkowanego lokalnie. Im mniejsza miejscowość tym większa szansa na konkurencję. W takim przypadku wizytówka w Google Moja Firma sprawi, że jako mechanik będziemy zgarniali prawdopodobnie wszystkie zapytania z Google.
Wizytówka w Google Moja Firma to także świetny sposób na uzupełnienie działań pozycjonowania w wynikach organicznych. W przypadku większych miejscowości posiadanie wizytówki na pewno pomoże osobom w pobliżu na łatwiejsze dotarcie do naszej siedziby, ale także – jeżeli posiadamy wizytówkę widoczną wysoko w wynikach – na pozyskanie dodatkowych zapytań.
Wizytówki Google służą nie tylko właścicielom firm, ale również klientom, którzy mogą:
- sprawdzić adres lokalnej usługi
- zapytać o dokładną trasę dojazdu,
- przesłać lokalizację firmy innym użytkownikom,
- wystawić opinię, na którą administrator może odpowiedzieć,
- zadać szybkie pytanie, które trafi do skrzynki mailowej,
- automatycznie połączyć się z numerem telefonu,
- obejrzeć zdjęcia umieszczone w wizytówce i dodać własne,
- zasugerować zmiany w treści wprowadzonej na profilu,
- wejść na stronę internetową firmy.