Google moja firma

Widoczność w lokalnych wynikach wyszukiwania to warunek konieczny dla każdego biznesu ukierunkowanego lokalnie. Im mniejsza miejscowość tym większa szansa na konkurencję. W takim przypadku wizytówka w Google Moja Firma sprawi, że jako mechanik będziemy zgarniali prawdopodobnie wszystkie zapytania z Google.

Wizytówka w Google Moja Firma to także świetny sposób na uzupełnienie działań pozycjonowania w wynikach organicznych. W przypadku większych miejscowości posiadanie wizytówki na pewno pomoże osobom w pobliżu na łatwiejsze dotarcie do naszej siedziby, ale także – jeżeli posiadamy wizytówkę widoczną wysoko w wynikach – na pozyskanie dodatkowych zapytań.

Wizytówki Google służą nie tylko właścicielom firm, ale również klientom, którzy mogą:

 

  • sprawdzić adres lokalnej usługi
  • zapytać o dokładną trasę dojazdu,
  • przesłać lokalizację firmy innym użytkownikom,
  • wystawić opinię, na którą administrator może odpowiedzieć,
  • zadać szybkie pytanie, które trafi do skrzynki mailowej,
  • automatycznie połączyć się z numerem telefonu,
  • obejrzeć zdjęcia umieszczone w wizytówce i dodać własne,
  • zasugerować zmiany w treści wprowadzonej na profilu,
  • wejść na stronę internetową firmy.